کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317872 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حذف داده‌های شخصی با ویژگی جدید گوگل

به گزارش سافت گذر، هیچ شکی در آن نیست که گوگل موقعیت مکانی و داده‌های شخصی ما را ردیابی می‌کند تا بتواند نزدیک‌ترین رستوران و دیگر گزینه‌های مدنظر ما را پیدا کند. حالا کمپانی مالک اندروید در یک پست وبلاگی اعلام کرده که برخی کاربران خواهان روش آسان‌تری برای مدیریت اطلاعات شخصی خود هستند.

گوگل ردیابی اپلیکیشن نرم‌افزار

در حال حاضر انجام چنین کاری از طریق روش زیر امکان‌پذیر است. در یک گوشی اندرویدی ابتدا به تنظیمات و سپس حساب‌های کاربری بروید و گزینه جیمیل را پیدا کنید. با کلیک روی آن، آپشن مدیریت داده‌ها و شخصی‌سازی را مشاهده می‌کنید که از این قسمت امکان مدیریت فعالیت‌های صوتی (Voice & Audio Activity) تاریخچه مکان‌یابی (Location History)، فعالیت‌های اپلیکیشن و وبگردی (Web & App Activity)، اطلاعات دستگاه (Device Information) و تاریخچه سرچ یوتیوب (YouTube Search History ) وجود دارد. فقط کافی است گزینه مدنظر را برگزینید تا گوگل دیگر داده‌های شخصی آن بخش را کنترل نکند.

اما با گزینه حذف خودکار که گوگل امروز معرفی کرد، شما برای این کمپانی مشخص خواهید کرد که تا چه مدت می‌تواند اطلاعات شخصی شما را نگه دارد. برای این کار سه آپشن 3 ماه، 18 ماه و حذف به صورت دستی وجود دارد. اگر دو گزینه اول را انتخاب کنید، همه داده‌های قدیمی‌تر از بازه زمانی مشخص شده، حذف خواهند شد ولی با انتخاب گزینه آخر ترتیبی صورت نمی‌پذیرد مگر اینکه خودتان به صورت دستی اقدام به حذف اطلاعات کنید.

گوگل در پست وبلاگی خود گفت:«« چه می‌خواهید جدیدترین اخبار را دریافت و چه می‌خواهید سریع‌ترین راه را پیدا کنید، ما محصولاتمان را آنطور که شما دوست دارید، تنظیم می‌کنیم و زمانی که شما گزینه‌هایی نظیر Location History و Web & App Activity را روشن کردید، محصولات ما بیشتر باب میلتان خواهند بود زیرا رستوران مناسب شما را پیشنهاد خواهیم کرد. ما این داده‌ها را با امنیت کامل حفظ می‌کنیم و حالا هم بازخوردهای شما را شنیده‌ایم که می‌خواهید آنها را بهتر مدیریت یا حذف کنید»».

گوگل ردیابی اپلیکیشن نرم‌افزار

در پایان اشاره کنیم که این گزینه‌ها ابتدا برای تاریخچه مکان‌یابی و فعالیت اپلیکیشن‌ها و وبگردی می‌باشد و در آینده برای دیگر آپشن‌ها هم منتشر خواهد شد.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44609 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/02/12 تعداد مشاهده: 3371
سافت گذر